• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Handboek social media marketing

Patrick Petersen

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2020

    € 41,99

Handboek social media marketing

Patrick Petersen

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 41,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.

Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen.

Auteur, 'social media addict', ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren online strateeg. Petersen 'eet en drinkt' social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Zijn eerdere boeken, waaronder Handboek Online Marketing, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping en Handboek ContentStrategie zijn stuk voor stuk succesvol geworden dankzij een sterke virale social media campagne. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet Petersen organisaties van een werkende online, content en social media strategie. De bevlogen marketeer is bovendien een fanatiek (video)blogger en columnist.

Trefwoorden: handleiding

Specificaties

  • Uitgever
    Duuren Media, Van
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mrt. 2020
  • Bladzijden
    400
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    242 x 172 x 20 mm
  • Gewicht
    876 gram
  • EAN
    9789463561631
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Continuous Architecture

Continuous Architecture

Bart de Best
€ 69,50
De Customer Leader

De Customer Leader

Rudy Moenaert
€ 34,99
Krijg de klik

Krijg de klik

Evi Driesen
€ 29,99
Doe, dump of delegeer

Doe, dump of delegeer

Rik Moons
€ 34,99
De Ritchie Story

De Ritchie Story

Jan Verlinden
€ 34,99
Vaker in de media

Vaker in de media

Janneke van Heugten
€ 35,99