• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Het einde van online winkelen

De toekomst van retail die altijd verbonden is

Wijnand Jongen

Alle bindwijzen en edities

Het einde van online winkelen

De toekomst van retail die altijd verbonden is

Wijnand Jongen

Paperback | Nederlands
  • Niet leverbaar
€ 24,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.

Specificaties

  • Uitgever
    Business Contact
  • Druk
    2
  • Verschenen
    sep. 2018
  • Bladzijden
    352
  • Genre
    E-commerce: zakelijke aspecten
  • Afmetingen
    230 x 150 x 22 mm
  • Gewicht
    557 gram
  • EAN
    9789047012269
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Voor hoeveel heb je het verkocht?

Voor hoeveel heb je het verkocht?

Thijs Verheul
€ 14,99
25 jaar online winkelen in Nederland

25 jaar online winkelen in Nederland

Wijnand Jongen
€ 29,99
De kracht van social selling

De kracht van social selling

Wessel Berkman
€ 18,99
Anatomie van de verleiding

Anatomie van de verleiding

Paul Postma
€ 36,50
The end of Online shopping

The end of Online shopping

Wijnand Jongen
€ 24,99