• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Marketingplanning

Rien Hummel

E-boek
Marketingplanning
Marketingplanning

Alle bindwijzen en edities

Marketingplanning

Rien Hummel

E-boek
| Nederlands | Digitaal watermerk
  • Niet leverbaar
€ 71,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Marketingplanning geeft systematisch alle stappen van het marketingplanningsproces weer. Aan bod komen het strategisch kader en marktafbakening, analyses, strategische organisatiekeuzes en strategische, tactische en operationele marketingkeuzes, in de vorm van marketingplannen. Daarnaast is er aandacht voor de uitvoering, evaluatie en terugkoppeling (PDCA-cyclus). Nieuw in deze druk Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Zo komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod: customer journey, owned, paid en earned kanalen, content marketing, distinctive assets, mental en physical availability, consideration set en category entry points. Ook is er meer aandacht voor het inside-out denken in het analyse- en keuzeproces. Behalve een gedegen beschrijving van de theorie bevat deze uitgave veel uitstapjes naar de praktijk. Het boek benadrukt het belang van het analyseproces en het onderbouwen van beslissingen. Heldere structuurschema's maken de student duidelijk in welk deel van het proces hij of zij zich bevindt. Extra materiaal Onder de tab Extra materiaal is veel extra en ondersteunend materiaal beschikbaar, zoals de extra hoofdstukken, casuïstiek, sheets, voorbeelden, overzichten, alternatieven en aanvullingen, een online marketingplan en DAKMAD. Doelgroep Marketingplanning is bestemd voor hbo-studenten met enige voorkennis van marketing. Na bestudering van deze uitgave is de student in staat een verantwoord marketingplan samen te stellen. Door de opzet is dit boek ook zeer geschikt voor gebruik bij stages en afstudeeropdrachten.

Specificaties

  • Uitgever
    Boom
  • Druk
    4
  • Verschenen
    jul. 2016
  • Bladzijden
    377
  • Genre
    Onderwijs: bedrijfswetenschappen en economie
  • EAN
    9789461277848
  • E-boek
    E-boek
  • Taal
    Nederlands
  • Beveiliging
    Digitaal watermerk

Gerelateerde producten

ZZP Gids 2024

ZZP Gids 2024

P.C. Bosman
€ 29,50
Prijzen & Tarievengids 2024

Prijzen & Tarievengids 2024

P.C. Bosman
€ 29,50
Bedrijfseconomie voor havo

Bedrijfseconomie voor havo

Theo Roos
€ 34,50