• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Praktisch sales- en account management

Robin van der Werf

Alle bindwijzen en edities

Praktisch sales- en account management

Robin van der Werf

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 64,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken. Sales is dan niet alleen meer een tactisch instrument maar een strategisch aandachtsgebied binnen het organisatiebeleid, een kritische succesfactor. Dat vraagt om een andere aanpak: teamwork, strategisch denken en betekenis geven aan duurzame klantrelaties. Sales- en accountmanagers worstelen regelmatig met deze betrekkelijk nieuwe rol. Om hiervoor beter toegerust te zijn, willen zij leren hoe zij hun werkwijze effectief kunnen aanpassen. Nieuw aanstormend talent, zoals de hbo-student, heeft naast alle bedrijfseconomische bagage en kennis van marketing behoefte aan concrete informatie over hoe sales nu écht in de praktijk werkt. In dit boek krijgen beide doelgroepen antwoord op hun vragen. Zoals de titel al aangeeft is Praktisch sales- en accountmanagement praktisch van opzet, maar biedt het ook de modellen en theorieën aan die noodzakelijk zijn voor begrip en verdieping. Het salesvak wordt in de volle breedte behandeld, van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot het leidinggeven aan het salesteam. Omdat in veel markten de afnemersconcentratie continu toeneemt, wordt ook aandacht besteed aan key-accountmanagement. Het boek sluit volledig aan bij de NIMA B Sales-exameneisen en biedt de lezer de vereiste kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden op het B1- en B2-examen. Voor iedereen die in één keer de nodige bagage wil verkrijgen om sales- en accountmanagement op strategisch en tactisch niveau uit te voeren en voor iedereen die verder wil groeien in het prachtige salesvak is dit boek een echte musthave! Robin van der Werf heeft een schat aan ervaring en kennis vanuit uiteenlopende commerciële en leidinggevende functies die hij jarenlang bekleed heeft. Met zijn eigen advies- en trainingsbureau biedt hij opleidingen, trainingen en coaching aan op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Ook werkt hij als freelance docent en trainer en ontwikkelt hij opleidingen en trainingen voor deze vakgebieden.

Specificaties

  • Uitgever
    Concept uitgeefgroep
  • Druk
    3
  • Verschenen
    sep. 2020
  • Bladzijden
    488
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    265 x 195 x 25 mm
  • Gewicht
    1145 gram
  • EAN
    9789055163243
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Spreken in het openbaar

Spreken in het openbaar

Wim Daniëls
€ 20,00
Een werkweek van 4 uur

Een werkweek van 4 uur

Timothy Ferriss
€ 15,99
De essentie van coaching

De essentie van coaching

Yvonne Burger
€ 27,50
Structuurjunkie-planner 2024/2025

Structuurjunkie-planner 2024/2025

Cynthia Schultz
€ 23,99
Notities van een generaal

Notities van een generaal

Peter van Uhm
€ 20,00