0

Strategische marketingplanning

Karel Jan Alsem

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, de volgende dag geleverd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 67,95
Omschrijving

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd. In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale marketing in de volle breedte, als onderdeel van de 'gewone marketing'. Daarnaast zijn alle voorbeelden en praktijkcases vernieuwd, zodat ze nog beter aansluiten op de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. Strategische Marketingplanning is ook beschikbaar als e-book en in een internationale editie bij Routledge. Het boek is met name geschikt voor opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages en Small Business en Retail Management, maar kan ook worden ingezet bij aanverwante opleidingen. - Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing; - legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit; - Integreert digitale marketing in alle planningsstappen. Bij dit boek biedt Noordhoff een online omgeving met ondersteunend materiaal. Studenten vinden er verschillende oefentoetsen. Docenten kunnen op de website terecht voor actuele praktijkcases, ondersteunende figuren en tabellen en de uitwerkingen van vragen uit het boek. Ook kunnen docenten met Toets-op-maat hun eigen toetsen samenstellen. De auteur Karel Jan Alsem is lector Marketing bij het Instituut voor Marketing Management van de Hanzehogeschool Groningen en docent Marketing bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG). Verder is hij directeur van AlsemStrategie, een bureau voor branding en zorgmarketing. Hiervoor was hij bedrijfseconomisch onderzoeker bij de Stichting voor Economisch Onderzoek van de Universiteit van Amsterdam.

Specificaties
  • Uitgever
    Noordhoff
  • Druk
    1
  • Verschenen
    jul. 2020
  • Bladzijden
    472
  • Genre
    Marketing
  • Afmetingen
    242 x 172 x 21 mm
  • Gewicht
    840 gram
  • EAN
    9789001593490
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Onweerstaanbaar ondernemen

Onweerstaanbaar ondernemen

Pedro van Helden
€ 20,00
Zeg dat nog eens?

Zeg dat nog eens?

Eric de Haan
€ 19,50
Make Dust or Eat Dust 2.0

Make Dust or Eat Dust 2.0

Roland van Kralingen
€ 15,00
Handboek Online Marketing 7

Handboek Online Marketing 7

Patrick Petersen
€ 39,95