• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Why winners give it all

Waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt

Ed Stibbe

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2020

    € 29,99

Why winners give it all

Waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt

Ed Stibbe

Paperback | Nederlands
  • Leverbaar, de levertijd is 2 werkdagen.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 29,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De oplossing? Sturen op merkvoorkeur.

Bedrijven die uitblinken in sturen op merkvoorkeur, zoals Cool Blue, Nike en IKEA, ontwikkelen specifieke proposities, geïnspireerd op de voorkeuren van verschillende typen klanten. Doordat deze merken alles in het werk stellen om mensen te geven waar zij om vragen zijn ze in staat de voorkeur van diverse groepen klanten te winnen. Daarom bouwt IKEA bijvoorbeeld city-stores voor millennials zonder auto en heeft Nike, speciaal voor de budget georiënteerde NIKE-fan, grote winkels op de bekende outletcenters.

Ed Stibbe leert je hoe de bijzondere relatie tussen merkvoorkeur en marktaandeel precies in elkaar zit, waarom en hoe steeds meer bedrijven sturen op merkvoorkeur, en hoe je deze principes op je eigen merk kunt toepassen. Zodat ook jij je klanten kunt geven wat zij willen en zo je marktaandeel kunt vergroten.

  • Ontdek hoe je betere marketingbeslissingen kunt nemen.
  • Inclusief het merkvoorkeurcanvas en 60 inspirerende voorbeelden van toonaangevende merken om zelf merkvoorkeur en dus marktaandeel te vergroten.

Trefwoorden: Merkvoorkeur klanten marktaandeel handleiding

Specificaties

  • Uitgever
    Van Duuren Management
  • Druk
    1
  • Verschenen
    okt. 2020
  • Bladzijden
    176
  • Genre
    Management en managementtechnieken
  • Afmetingen
    247 x 179 x 21 mm
  • Gewicht
    413 gram
  • EAN
    9789089655332
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Structuurjunkie-planner 2024/2025

Structuurjunkie-planner 2024/2025

Cynthia Schultz
€ 23,99
Waarom vrouwen minder verdienen

Waarom vrouwen minder verdienen

Sophie van Gool
€ 17,50
Notities van een generaal

Notities van een generaal

Peter van Uhm
€ 20,00
Optimaal

Optimaal

Daniël Goleman
€ 24,99
De essentie van coaching

De essentie van coaching

Yvonne Burger
€ 27,50