0

Why winners give it all

Waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt

Ed Stibbe

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 27,99
Omschrijving

Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De oplossing? Sturen op merkvoorkeur.

Bedrijven die uitblinken in sturen op merkvoorkeur, zoals Cool Blue, Nike en IKEA, ontwikkelen specifieke proposities, geïnspireerd op de voorkeuren van verschillende typen klanten. Doordat deze merken alles in het werk stellen om mensen te geven waar zij om vragen zijn ze in staat de voorkeur van diverse groepen klanten te winnen. Daarom bouwt IKEA bijvoorbeeld city-stores voor millennials zonder auto en heeft Nike, speciaal voor de budget georiënteerde NIKE-fan, grote winkels op de bekende outletcenters.

Ed Stibbe leert je hoe de bijzondere relatie tussen merkvoorkeur en marktaandeel precies in elkaar zit, waarom en hoe steeds meer bedrijven sturen op merkvoorkeur, en hoe je deze principes op je eigen merk kunt toepassen. Zodat ook jij je klanten kunt geven wat zij willen en zo je marktaandeel kunt vergroten.

  • Ontdek hoe je betere marketingbeslissingen kunt nemen.
  • Inclusief het merkvoorkeurcanvas en 60 inspirerende voorbeelden van toonaangevende merken om zelf merkvoorkeur en dus marktaandeel te vergroten.

Trefwoorden: Merkvoorkeur klanten marktaandeel handleiding

Specificaties
  • Uitgever
    Van Duuren Management
  • Druk
    1
  • Verschenen
    okt. 2020
  • Bladzijden
    176
  • Genre
    Management algemeen
  • Afmetingen
    247 x 179 x 21 mm
  • Gewicht
    411 gram
  • EAN
    9789089655332
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

Tribe Of Mentors

Tribe Of Mentors

Timothy Ferris
€ 21,50
Leiders van betekenis

Leiders van betekenis

Petra Otten
€ 24,75
Think and Grow Rich

Think and Grow Rich

Napoleon Hill
€ 21,90
Doe en denk als Darth Vader

Doe en denk als Darth Vader

Gwendal Fossois
€ 15,00
Omdenken in communicatie

Omdenken in communicatie

Berthold Gunster
€ 4,99