• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Bromvliegtaal

Spreek de taal waarmee je gedrag stiekem stuurt

Tim den Heijer

Bromvliegtaal
Bromvliegtaal

Bromvliegtaal

Spreek de taal waarmee je gedrag stiekem stuurt

Tim den Heijer

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 12,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

De auteur van de bestseller Het bromvliegffect leert je hoe je met taal stiekem gedrag beïnvloedt

Als alledaagse taal stiekem het gedrag van mensen beïnvloedt, noemen we dat bromvliegtaal. Want woorden en uitdrukkingen werken soms als de bekende vlieg in de wc: ze veranderen ‘vanzelf’ gedrag zonder dat je precies snapt hoe.

Het boek Bromvliegtaal gaat over modderwoorden, hondenfluitjes, knaagvragen en wezelwoorden, maar ook over listig gekozen merknamen, uitgekookte frames, taboetaal, spannende spelling en de kracht van een vloek. En vooral over hoe dezelfde inhoud, verpakt in andere taal, mensen van de bank of juist in de ankers krijgt. Bromvliegtaal is vol humor geschreven en onmisbaar voor iedereen die privé of professioneel met taal bezig is. Want het leert je niet alleen lezen, maar ook schríjven tussen de regels.

Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Tim studeerde Nederlandse Taal- en Letterkunde en Communicatiewetenschap. Daarna werkte hij 20 jaar in de reclamewereld voor veel van de bekendste merken ter wereld, van Heineken tot IKEA, en kreeg prijzen en nominaties van New York tot Cannes. Hij combineert gedragswetenschap en creativiteit om campagnes en strategieën te ontwikkelen voor organisaties als CPNB, NVVE, Nederlands Openluchtmuseum, Het Oranje Fonds en verschillende grote gemeenten.



Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Tim studeerde Nederlandse Taal- en Letterkunde en Communicatiewetenschap. Daarna werkte hij 20 jaar in de reclamewereld voor veel van de bekendste merken ter wereld, van Heineken tot IKEA, en kreeg prijzen en nominaties van New York tot Cannes. Hij combineert gedragswetenschap en creativiteit om campagnes en strategieën te ontwikkelen voor organisaties als CPNB, NVVE, Nederlands Openluchtmuseum, Het Oranje Fonds en verschillende grote gemeenten.

Specificaties

  • Uitgever
    Spectrum
  • Druk
    1
  • Verschenen
    apr. 2024
  • Bladzijden
    96
  • Genre
    Psychologie
  • EAN
    9789000390458
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

De fontein, vind je plek

De fontein, vind je plek

Els van Steijn
€ 29,95
Zo ongelukkig mogelijk in 8 stappen

Zo ongelukkig mogelijk in 8 stappen

Niels den Daas
€ 12,50
De mooiste tijd van je leven

De mooiste tijd van je leven

Esther Verhoef
€ 16,99
Atomic Habits

Atomic Habits

James Clear
€ 15,00
Mindf*ck Challenges

Mindf*ck Challenges

Victor Mids
€ 27,50
We doen allemaal maar wat

We doen allemaal maar wat

Thijs Launspach
€ 22,99