• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

De Customer Leader

Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business

Rudy Moenaert & Henry Robben

Alle bindwijzen en edities

  • Paperback

    2024

    € 34,99

De Customer Leader

Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business

Rudy Moenaert & Henry Robben

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 34,99
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

DE CUSTOMER LEADER Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business Ruim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete managementboeken overbodig. De Customer Leader zit boordevol actie, leest als een trein en zet je met beide benen op de grond. Het helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen. De Customer Leader gaat over leiderschap, klanten en het creëren van een grootse organisatie. Het behandelt de belangrijkste vraag die iedere ondernemer en manager zich moet stellen: welk strategisch en organisatorisch leiderschap heb ik nodig om mijn organisatie en al haar stakeholders naar een betere plek te leiden? Customer Leadership biedt zowel een doel als een privilege. Het doel is om waarde te creëren voor anderen; het privilege is waarde creëren voor jezelf. Rudy Moenaert (TIAS School for Business & Society) en Henry Robben (Nyenrode Business Universiteit) laten zien dat het creëren van een grootse business áltijd start bij de klant. Om écht te slagen moeten klanten de organisatie volgen. Maar échte leiders volgen ook hun klanten, precies omdat klanten de grootste mogelijkheid vormen om een grootse business te bouwen. Om het hedendaagse rookgordijn van kansen en uitdagingen het hoofd te bieden, heb je de juiste instrumenten nodig. De auteurs ontwikkelen in De Customer Leader eenvoudige maar krachtige instrumenten gebaseerd op hun consultancy, executive onderwijs en wetenschappelijk onderzoek, waarmee je zelf een Customer Leader wordt!

Specificaties

  • Uitgever
    S2 Uitgevers
  • Druk
    1
  • Verschenen
    mrt. 2024
  • Bladzijden
    224
  • Genre
    Verkoop en marketing
  • Afmetingen
    245 x 177 x 18 mm
  • Gewicht
    542 gram
  • EAN
    9789493282407
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands

Gerelateerde producten

Wat je verkoopt ben je zelf

Wat je verkoopt ben je zelf

Erwin Wijman
€ 20,00
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers
€ 20,00
De klassiekersclub

De klassiekersclub

Ryan Holiday
€ 22,99
AI in marketing

AI in marketing

Charida Dorder
€ 27,99