0

Make Dust or Eat Dust 2.0

Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering

Roland van Kralingen

Paperback / Ingenaaid | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, de volgende dag geleverd.
  • Op voorraad in onze winkel. Afhalen tijdens openingsuren.
€ 15,00
Omschrijving

In ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren. Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO’s, CFO’s, COO’s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven. Kortom: ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ is er voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest. Twee uurtjes lezen en dan heb je de tijdsgeest weer te pakken. Gegarandeerd!

Specificaties
  • Uitgever
    Business Contact
  • Druk
    1
  • Verschenen
    aug. 2020
  • Bladzijden
    144
  • Genre
    Economie & bedrijf
  • Afmetingen
    180 x 120 x 13 mm
  • Gewicht
    219 gram
  • EAN
    9789047014362
  • Bindwijze
    Paperback / Ingenaaid
  • Taal
    Nederlands

Reviews van klanten

Ook een review schrijven?

Log in op uw account of maak een eigen account aan.

Inloggen

Gerelateerde producten

De kaasfabriek

De kaasfabriek

Simone van der Vlugt
€ 22,99
Fantoomgroei

Fantoomgroei

Sander Heijne
€ 20,00
Zorgen voor kwaliteit

Zorgen voor kwaliteit

G. Cuyvers
€ 34,99