• Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk
  • Geen verzendkosten vanaf €15,-
  • Uw cadeaus gratis ingepakt
  • Bestellen zonder account mogelijk

Marketing de essentie

Philip Kotler & Gary Armstrong

Alle bindwijzen en edities

Marketing de essentie

Philip Kotler & Gary Armstrong

Paperback | Nederlands
  • Op werkdagen voor 23 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.
  • Niet op voorraad in onze winkel
€ 64,95
  • Vanaf €15,- geen verzendkosten.
  • 30 dagen ruiltermijn voor fysieke producten

Omschrijving

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden. Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketeers in dit digitale tijdperk een uitgebreide reeks online, mobiele en socialmediatools ter beschikking. Zo kunnen ze altijd en overal klanten bereiken. Marketeers die hierin uitblinken, zullen daar de vruchten van plukken in termen van marktaandeel, winst en klantvermogen. Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van theorie en praktijk. Het plaatst het vakgebied in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen. De indeling van deze 15e editie verschilt van eerdere edities en de content is geactualiseerd. De auteurs verwerkten het thema duurzaamheid integraal in de tekst en hebben in elk hoofdstuk aandacht voor maatschappelijk verantwoorde marketing. Veel actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, gecombineerd met de online onder - steuning via de digitale leeromgeving MyLab, maken het nog aantrekkelijker om de materie te bestuderen. Gary Armstrong is hoogleraar bedrijfswetenschappen. Philip Kotler, eveneens hoogleraar, is een van de toonaangevende autoriteiten op het gebied van marketing. Paul van der Hoek – strategisch marketeer van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen – en Ton Borchert – universitair docent bij Nyenrode Business Universiteit en Wittenborg University of Applied Sciences – bewerkten het boek voor de Nederlandstalige markt. Op MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals: • Het volledige boek in digitale vorm (eText) • Een begrippentrainer • Toetsvragen • Cases en opdrachten • Figuren en tabellen • Video’s en animaties Studeren waar en wanneer jij wilt? MyLab is ook beschikbaar in de LearningPlace-app

Specificaties

  • Uitgever
    Pearson Benelux B.V.
  • Druk
    15
  • Verschenen
    mrt. 2023
  • Genre
    Onderwijs: bedrijfswetenschappen en economie
  • Afmetingen
    240 x 170 x 14 mm
  • Gewicht
    627 gram
  • EAN
    9789043040679
  • Paperback
    Paperback
  • Taal
    Nederlands